Retur 90 Zile

Regulamentpentru Politica de Retur – 90 Zile
1.Termeni Generali
1.1.Clientul are dreptul să returneze produsele achiziționate întermen de 90 de zile calendaristicede la data achiziției, doar dacă sunt respectate în totalitatecondițiile menționate mai jos.
1.2. Retururilecare nu respectă acest regulament vor fi respinse fărăexcepție.
1.3.Ne rezervăm dreptul de a analiza fiecare retur și de a refuzacererile suspecte de abuz sau fraudă.
2.Condiții Obligatorii pentru Acceptarea Returului
2.1.Produsul returnat trebuie să fie înstare perfectă,nefolosit,nepurtat,fărăurme de uzură, deteriorări sau intervenții neautorizate.
2.2.Ambalajul original trebuie să fie completși nedeteriorat,fără scrisuri, rupturi sau etichete suplimentare.
2.3. Returultrebuie să conțină toate componentele, accesoriile, ambalajeleinterioare și documentele originale (factură, certificat degaranție etc).
2.4. Produsele utilizate, murdare, deteriorate,incomplete sau care prezintă mirosuri străine NUvor fi acceptate la retur.
2.5.Produsele sigilate (ex.nada,carlige, lichide, fire pt pescuit,etc...)nupot fi returnate dacă au fost desigilate.
3.Procedura de Retur
3.1.Clientul trebuie să completeze formularul de retur disponibil pesite sau în magazin, și să transmită solicitarea de retur întermenul de 90 de zile.
3.2. După aprobarea solicitării,clientul are la dispoziție 5zile lucrătoarepentru a trimite sau preda produsul către locația indicată.
3.3.Costurile de transport pentru retur sunt integralsuportate de client.Coletele trimise cu ramburs sau fără notificare prealabilă vorfi refuzate.
4.Procesarea Returului
4.1.După recepționarea produsului și confirmarea că acesta respectătoate condițiile, vom procesa rambursarea întermen de 14 zile lucrătoare,exclusiv prin transfer bancar.
4.2. Produsele care nuîndeplinesc condițiile de retur vor fi respinse. Clientul va finotificat, iar produsul va fi păstrat pentru o perioadă de 7 zilelucrătoare, timp în care poate fi ridicat sau retrimis contracost.
4.3. Ne rezervăm dreptul de a refuzaretururi repetate,care sugerează comportament abuziv sau tentativă de fraudă.
5.Excepții
5.1.Nu se acceptă retur pentru următoarele categorii:
Produse personalizate la cererea clientului;
Articole de igienă personală sau produse care intră în contact direct cu pielea, dacă au fost desigilate
Produse alimentare, lichide, suplimente sau produse consumabile desigilate;
Produse cu ambalaj original lipsă sau deteriorat în așa fel încât nu mai pot fi revândute.
6.Alte Mențiuni
6.1.Prin achiziționarea unui produs, clientul declară că a citit,înțeles și acceptat acest regulament.
6.2. Regulamentul poatefi modificat în orice moment, fără notificare prealabilă, șieste valabil în forma afișată pe site sau în punctul de vânzare.